<3
2012-06-14 / 15:39:15 / Allmänt

Å, jag har inga ord som beskriver hur jag känner just nu. Alla känslor bara forsar över mig och jag kan inte tackla det på ett bra sätt, så istället sitter jag och storbölar. Nu är det slut, finito, the end. Inget mer 9a, aldrig, aldrig mer. Känns ofattbart att jag aldrig mer ska få sitta i ett klassrum med dessa sjukt störda människor och skratta år helt sjukt störda grejer. 14 juni 2012 är ett datum jag aldrig kommer glömma, 9a - trots allt, är ni så jävla bäst ändå <3

Balen igår kunde inte varit bättre, helt underbart. Runt 6 drar jag iväg mot rudan och möter förhoppningsvis upp resten av klassen + lite annat random folk där, för att grilla och njuta av sista kvällen. ÅÅÅ, jag hatar detta.

0 Kommentarer



Vad heter du? VIP?

Mailadress? (bara jag som ser)

Har du blogg?

Skriv nå ointressant:

Free Lines Arrow