THE TYPICAL TONÅRING
2012-05-23 / 21:05:38 / Allmänt

Sitter och skriver klart so-uppsatsen som troligtvis kommer sluta upp på en 5-6 sidor. Det får räcka. Känner mig sjuuukt skoltrött vid det här laget, och självklart är det ju nu som lärarna öser på som mest uppsatser, prov och läxförhör. ORKAR INTE MER! Vill bara ha sommarlov. Imorgon bär det återigen av mot globen och sen efter det ska jag plugga moppe och engelska för fullt. Dewtwusjy738ihejk, har ingen lust. Vill bara gömma mig under kudden och snabbspola allt till typ klassresan. Kommer bli så galet grymt, med världens stördaste klass. Känns sorgligt, usch. Men, ska skriva klart allt nu, sen fixa tommys studentinbjudningar, sen skriva klart engelskan, sen plugga matte inför nationella imorn. Älskar att jag alltid prioriterar matten sist, eftersom jag vet att det ändå kommer att gå sämst. Haha, whateveeeeeer, hörs. 
hejjaghartvåstorafinnarpåhakanochkännermigtjocksomengrishejdå

0 Kommentarer



Vad heter du? VIP?

Mailadress? (bara jag som ser)

Har du blogg?

Skriv nå ointressant:

Free Lines Arrow