THE NOTEBOOK
2012-05-20 / 19:38:02 / Allmänt

Sitter och laddar ner The Notebook. Har verkligen gjort mitt yttersta för att inte titta på filmjäveln, men nu var jag bara tvungen. Såg just klart på New Years Eve och ville ha en till kärleksfilm att gråta till. Anledningen till att jag inte velat kolla på The Notebook är inte på grund av att jag tycker den verkar dålig - tvärtom! Snarare har jag så höga förväntningar på filmen att jag är rädd att bli besviken, sån är jag. Men, nog om det. Egentligen borde jag skriva på min so-text som ska vara klar på onsdag (med 8 sidor!!!) och jag har inte ens lyckats knåpa ihop en sida. Det går inte och det är SÅ tråkigt. Skoltrött, absolut. Aja, nu bläv dän klar. Önska mig lycka tiiiill! 

0 Kommentarer



Vad heter du? VIP?

Mailadress? (bara jag som ser)

Har du blogg?

Skriv nå ointressant:

Free Lines Arrow