HJÄRTLIGA GRATULATIONER
2012-05-11 / 23:57:42 / Allmänt

Å vad underbar fredag. Jag och Josse tog oss till skolan halv 8 för att möta upp resten av flickorna & pimpa Jojos skåp med finfina födelsedagsgrejer och sen prydde vi skolan med lappar på henne. För att ingen skulle missa det liksom. Josse hade bakat en kladdiskakis också som vi gömde i lärarrummet (med en rör ej! skylt på, hahaha, tjockislärare, what to say liksom). Sen mötte jag upp Jojo, födelsedagsbarnet, vid busshållsplatsen, och när vi kom till skåphallen hoppade klassen fram och skrek grattis. Töta vi är huuuuh? Sen på lunchen smög jag, josse & alle iväg och hämtade tårtan, tände ljusen och kom med efterrätt och sjöng. Och sen dränktes hon med vatten. SÅ, nu har jag sagt skoldagen i detalj, men det gillar ni va?
När jag kom hem tog jag en powernap (på 1½ timme... ajaj) och skrev 2 uppsatser på typ 2 timmar, så jävla stressad alltså. Sen stack vi till Emilia & Jennifer och nu äntligen är jag hemma. Eller, äntligen och äntligen, har haft det underbart trevligt. Imorn är det handledarkurs på schemat 10.00 och match klockan 14.00. Tajjjjjt schema, puss och godnatt!


0 Kommentarer



Vad heter du? VIP?

Mailadress? (bara jag som ser)

Har du blogg?

Skriv nå ointressant:

Free Lines Arrow