KLASS 9A
2012-05-13 / 21:13:06 / Allmänt

Spenderade dagen med ballen min, åt nudlar, pratade, cyklade runt, pratade, köpte godis och pratade. Underbart väder och en underbar vän, svinbra. Men kan ändå inte få bort känslan av besvikelse, känner mig lite orolig inför vad som komma skall. Hatar folk som bara skriver a och inte b på sina bloggar, liksom bara ledtrådar om varför dom känner som dom gör osv, men jag har ingen lust att peka ut någon. Jag vill bara skriva av mig.

Men, snart börjar Jersey Shore, och efter det blir det sängdags. Går bara i skolan måndag, tisdag och onsdag denna vecka så ska absolut inte klaga, inte nu när det är 32 dagar kvar till sommarlovet heller! Och jag måste hinna hitta balklänning, student/avslutningsklänning, skor, gå i skolan, ha klassresa, gråta över att hela Tungelsta skola-epoken är över och umgås klart med alla fina klassvänner. Usch, nu slutar jag innan jag stressar sönder. Ha det bra. 

0 Kommentarer



Vad heter du? VIP?

Mailadress? (bara jag som ser)

Har du blogg?

Skriv nå ointressant:

Free Lines Arrow