RIVER EN VACKER DRÖM
2012-05-12 / 16:47:39 / Allmänt

Lyssnar på världens bästa Håkis och ska snart sätta mig vid skrivbordet, ta tag i pennan och rita lite. Så länge sen. Kursen började 10 och slutade 1, och jag dog. Blev sjukligt rastlös till slutet, och känslan av att sitta i skolan på en lördagförmiddag sög ju. Men efter det rushade jag in i bilen, åkte hem och hann precis i tid för matchstart. Att inte värma upp och sedan kastas in i spelet var ju lite förvirrande men slutresultatet blev 3-2 till oss. Helt sjuk match, jag var inte speciellt trevlig, men i slutet stod det 2-2 och tjejen jag hela matchen halvbråkat med drog ner mig på marken, så vi fick straff vilket ledde till vinst. Så sjukt skönt så jag kan inte förklara det. 

Efter middagen träffar jag Frida vilket var väldigt länge sen. Vet inte än hur det blir men nåt härligt kommer vi väl på, antingen ute eller inne beroende på vädret. Spöregn hela dagen - usch.
gammal bild på världens bästa lag <3

0 Kommentarer



Vad heter du? VIP?

Mailadress? (bara jag som ser)

Har du blogg?

Skriv nå ointressant:

Free Lines Arrow